1946, историята на дърводелеца от следвоенната ера…
Историята на Cornilleau е и семейната история на основателите – фамилия Cornilleau.
През 1946, Емилиан Корниьо напуска Париж, за да предложи на семейството си по-добър живот. Решава да се засели в Оисле, южна Франция – регион, в който има нарастващо търсене на следвоенни реконструкции. Той отваря дърводелска работилница в стара селскостопанска постройка в Бонелюкс и това е мястото, на което се заражда историята на Cornilleau…
1969, трябват ни 300 маси за Коледа
През 1969, потребителското общество и пазарът за луксозни стоки е в своя възход. С доказан успех зад гърба си, BHP Париж разширява своето портфолио и задава проект на Cornilleau: направата на маси за пинг-понг. Новооткрити амбиции и обещания за нова експертиза подтикват семейната компания да приеме проекта и да създаде първите си три прототипа на маси. Те впечатляват BHP Париж, които правят поръчка за 300 маси за Коледа. Cornilleau получават брифа през май, само 6 месеца преди крайния срок.
Проектът е повече от предизвикателство за Емиле. Изглежда, че малката дърводелска работилница трябва да прерасне в индустрия, която е способна да произвежда големи количества за кратък срок от време. Синът му Пиер го убеждава да поеме предизвикателството. Емиле Корнео инвестира всичките си спестявания в специален набор от инструменти и се отправя към неизвестното. Това е ключов основополагащ момент в историята на Cornilleau, събитие, което слага началото на бъдещата марка-производител на пинг-понг оборудване.
1982, една ”придобивка“ под името на Джакуа Секретин
Повече от средностатистически производител, Cornilleau има намерението да се превърне в бранд. С тази цел, Пиер Корнео, по това време – директор на компанията, кани многократният френски и европейски шампион за 1976 – Джакуа Секретин да подпише партньорство с марката. Играчът ще остави своята следа в историята на Cornilleau. Освен своето лице, Джакуа предоставя и своята експертиза, която оказва значително влияние върху дизайна на състезателните маси. Модел 420, става „420 Секретин“, като по този начин доброто качество и цена на масите са подплътени с известно име. За компанията това е само началото на поредица от асоциации с велики спортни шампиони.
1988, пинг-понгът завоюва „откритите“ територии
През 80-те, спортът донесе усещане за свобода из Франция. Семействата изпитват истинска отдаденост към спортовете на открито и здравсоловните семейни забавления. За съжаление външният пинг-понг остава в периферията, тъй като масите за пинг-понг на открито са прекалено скъпи.
Пиер Корнео решава да ги направи достъпни за масовата публика. Техническият екип на компанията се заема с предизвикателството и революционизира пинг-понга като използва материал, който до този момент се е използвал само в строежите: солиден ламинат. Създава се ново поколение на маси за навън. От иновация към иновация, масите Cornilleau стават все по-високо качествени и издръжливи на всякакви климатични условия. Това е и повратна точка за история на пинг-понга!
Ранните 90-те, нов талант започва работа за бранда
Cornilleau иска да изгради още по-силен бранд имидж като развие своята експертиза и продуктови качества. С тази цел, компанията наема Мишел Зани, чиято цел е да изгради комерсиална и маркетинг стратегия за компанията. Той работи рамо до рамо с Пиер за реструктурирането на комапнията. След провалена сделка за ключова промоция с верига супермаркети, които се фокусират изцяло на ценовите характеристики, той анонсира своя поглед за бъдещето на компанията: край на продажбите и сделките със супермаркети и начало на нова история на компанията с позициониране на марката като среден и висок клас, партньорство с ключови специализирани спортни атлети и международни клиенти. По това време и настоящиуят директор „Продажби“ Франсоа Роберт се присъединява към компанията.
1993, световен шампион като посланик на марката
Олимпийският номер 2 от 1992 в Барселонна Жан – Филип Гатиен става официален посланик на бранда. Няколко месеца по-късно той печели титлата Световен Шампион 1993 в Гьотеборг, Швеция. Историята му от постижения го прави най-добрият френски тенис играч на маса въобще. Сключва се ценно партньорство между Cornilleau и „Филоу“, което предвещава бъдещи иновации и подкрепа за бъдещи шампиони.
1995, сгъваемата маса, гениалният проект на Пиер
Основното предимство на марката е непрекъснатата иновация. Когато конкуренцията започна да става все по-ожесточена и на продуктовият асортимент от маси на Cornilleau не му достигаш малко, за да се наложи на пазара, Пиер Корниьо извежда марката на съвсем ново ниво чрез създаването на компактната тенис маса. Съвсем лесно и безпроблемно тя може да се сгъва и да заема двойно по-малко място, а и да гарантира за лесното си транспортиране. Още веднъж марката се доказва като лидер в иновациите и създава продукт, които да отговори напълно на нуждите на спорта за безопасност и ергономичен дизайн.
Късните 90-те, приключението на Cornilleau се разширява отвъд границите
Глобализацията на пазари и продукти е в своя възход. Убеден, че печелившият път за Cornilleau e международният, Мишел Зани решава да разреди екипите си и да имплементира гениален план за завладяване на експортните пазари. През годините, марката се разраства и набира значителна популярност и днес продуктите й се предлагат на 5 континента и над 80 държави. Лаурен Колуси Корте, световен пътешественик, е лицето и архитектът зад презокеанското развитие на Cornilleau.
От 2000 година иновациите се разпростират до масите и отвъд
2000 година и годините след това са основополагащи за марката. Пиер Корниьо се пенсионира, а на чело на компанията застава Мишел Зани. Първата му задача и решение е да диверсифицира продуктовото портфолио. Първият нов продукт е серия от любителски хилки като на Жан – Филип Гатиен. Пет години по-късно, Cornilleau сключва партньорство с МICHELLIN и създава поредица от хилки за тенис на открито, направени от полимер и еластомер. С това те стават пионери на пазара предлагащи обширно портфолио от иновативни продукти отговарящи на всякакви нужди.
2009, Cornilleau се насочва към пазара за професионално тенис оборудване
След като вече е признат лидер в производството на оборудване за любителски тенис, марката се цели да остави своя отпечатък и в професионалния. С цел да проучи конкурентите и да разработи конкурентен продукт, Cornilleau наема екип от маркетинг и R&D специалисти, като в екипа е включен и Жан- Филип Гатиен. През 2010 се присъединяват и Симон Гoзи, а две години по-късно и Уго Калдерано. Стратегията на компанията от този момент насетне е да подкрепя със своите продукти и финансиране младите посланици на бранда в тяхното пътуване към успеха. Симон и Уго са сред най-добрите в световен мащаб днес и при всяка своя поява на световните тенис кортове по тенис на маса носят гордо цветовете на бранда.
2016, продуктът на пиедестал
По негово време, Пиер Корниьо и неговият екип измислят революционни функционални иновации, които надминават всичко разработено до момента. От този момент насетне, наследството е продължено чрез добавката на „дизайн“ функционалности към всички наши продукти. Последната серия от външни маси Cornilleau Crossover, която беше пусната на пазара през 2016 е перфектният пример за това. Дизайнът е част от културата на бранда за последните повече от 15 години.
Насочваме се към едно светло бъдеще заедно!
Cornilleau е живял с и за пинг-понга повече от 50 години. Ако се разположат една до друга всичките 3,000,000 произведени маси ще покрият разстоянието между Париж и Бейжинг! Освен, че разполагаме с изключителна силна дистрибуционна система с нашите партньори около света, нашата актуална оферта отговаряща на нуждите на международните пазари и качеството на нашите продукти са нещата, които ни разграничават от конкурентните и ни правят пазарен лидер.
„Едно нещо, за което съм сигурен: нищо не може да бъде постигнато без Вас. Моята мечта: всеки да може да разпише своята собствена история във великата такава на компанията“.
С нейният Hyphen модел, френската фирма Cornilleau успешно създаде първата по рода си външна билярдна маса , която може да се трансформира и в перфектната интериорна маса за хапвание с приятели в задния ви двор.
прочети ощеКачество от 1969 Cornilleau е установен световен лидер в категория „дизайн“в индустрията на тенис на маса. Достига и поддържа лидерската позиция със своите високо иновативни и висококачествени продукти, поставящи акцент върху концепцията за вграждане на „ламинат“ в масите за тенис на открито, и върху „компактната технология“, комбинираща ергономичност, безопасност и дизайн. Обширното ни продуктово портфолио от продукти за любители разработени за професионални състезания е достъпни в над 75 страни около света. Всички тенис маси на Cornilleau са проектирани, разработени и произведени във Франция. Сърцето на компанията си остава и родния дом на фамилия Cornilleau в Бенелюкс, регион Пикарди.
прочети ощеCornilleau изразява страстта си към тениса на маса чрез изключителни продукти. Искаме да споделим тези ценности и тази визия за тениса на маса с Вас. Бидейки повече от спорт или просо игра, тенисът на маса енашата история. Искаме да бъдем марката за продукти за тенис на маса , която Ви кара да го изживете - марката, която променя визията на тениса на маса.
прочети още