Плащане и доставка

 

Поръчаните тенис маси

- с банков превод – за целта е необходимо да се свържете с нас за издаване на проформа фактура, служеща като основание за превода

 

Останлите продукти може да заплатите по следните начини:

1. С наложен платеж – заплаща се на куриерската фирма при получаването на пратката

2. С банков превод – за целта е необходимо да се свържете с нас за издаване на проформа фактура, служеща като основание за превода

Доставката за всички НАЛИЧНИ артикули БЕЗ ТЕНИС МАСИ на територията на България се извършват от куриерска фирма Еконт Експрес ООД.

Доставяме само за територията на България!


Цените за доставка може да варират в зависимост от стойността на наложения платеж и/или от допълнително изискани и включени куриерски услуги съгласно ценоразписите на куриерите.


Стремим се да изпращаме всички налични продукти максимално бързо (най-късно до 3 дни) след потвърждаване на поръчката.

 

ДОСТАВКА НА ТЕНИС МАСИ

Цената на сайта е с включена доставка от склада на Cornilleau във Франция до наш склад в гр. София.

 

1. Ако масата, която желаете не е налична на склад при нас, доставката се извършва от 10 до 14 календарни дни след направено плащане по банков път. 

2. Доставка от наш склад в София до адрес в София - цената на доставка до адрес в гр. София е 80 лв. 

3. Доставка на адрес в останалата част на България - цената зависи и варира според куриерската фирма, с която желаете да я получите.

Ако разполагате със собствен транспорт, може да си я вземете от нашият склад.

 

Условия за получаване и рекламации на тенис маси

При доставката на тенис масата е важно да извършите проверка в присъствието на куриера. Ако установите, че масата не отговаря на вашите изисквания, моля свържете се с нас незабавно. В случай на липса на уведомление, стоката се счита за приета без забележки.

Възможни рекламации:

  • Липсващи части: Моля, проверете дали всички части са налични. Ако липсват елементи, уведомете ни в присъствието на куриера.

  • Дефекти: Ако тенис масата има видими дефекти, моля отбележете това на документа за доставка, подписан от вас и куриера.

Ние ще поемем разходите по доставката на липсващите или дефектни части. Свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти на [телефонен номер] или [имейл адрес] за съдействие.

Процедура за Рекламации:

  1. Прегледайте пратката в присъствието на куриера.
  2. Документирайте всички забележки и подпишете документа за доставка.
  3. Свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти.
  4. Ние ще ви предоставим необходимите части или ще заменим дефектните елементи.

Срок за Рекламации:

  • Всички рекламации трябва да бъдат предявени в момента на доставката. В случай на късно уведомление, ние не можем да поемем отговорност за липсващи части или дефекти.

Нашият ангажимент:
Вашето удовлетворение е наш приоритет. Ние гарантираме висококачествени продукти и услуги. За всякакви въпроси или проблеми се свържете с нас по всяко време.


 

Политика за Преглед и Рекламации при Доставка на Тенис Маси

При получаване на тенис масата, моля отделете време да извършите детайлен преглед в присъствието на куриера. Това ще ви позволи да установите дали има някакви липси или видими дефекти, които изискват нашето внимание.

Какво да направите:

  • Преглед на стоката: Прегледайте обстойно кашона, в който е опакована за следи от нараняване при транспорта. Разопаковайте тенис масата и проверете за наличието на всички компоненти и части, както и за евентуални дефекти или щети при транспорта.

  • Съобщете за проблем: Ако откриете липсващи части или дефекти, уведомете куриера и се свържете с нас на момента. Рекламации се приемат само в присъствието на куриера и трябва да бъдат удостоверени писмено. 

  • Подпишете документа: Подпишете приемо-предавателния протокол и документа за доставка, в който са отбелязани всички констатации, и го потвърдете заедно с куриера.