Всички продукти, които КАМО 67 ЕООД продава се доставят с 14 дневно право на рекламация осигурено от Cornilleau. Продуктовата гаранция покрива само първоначални производствени грешки т.е. грешки открити в продукта след доставката. Такива производствени грешки следва да бъдат съобщени на КАМО 67 ЕООД, след което клиента ще получи безплатно сервизиране или нов продукт. Продуктовата гаранция не може да бъде приложена, когато потребителя сам е причинил повредата, когато продукта е променен или използван не по предназначение, когато е с нарушен външен вид, изменен, обновен, надграден или с нова конфигурация. При подаване на рекламация, клиента е длъжен да представи касова бележка или фактура (служещи за гаранция), които са получени с доставката на продукта. Ако получите дефектен продукт, моля свържете се с нас преди да върнете стоките на: tenis@poligona@gmail.com
Гаранция на тенис масите
Cornilleau France дава следните гаранционни условия на тенис масите:
За вътрешните маси за тенис и аксесоари се предлага 3-годишна гаранция, започваща да тече от датата, на която клиентът е направил поръчката. За външните тенис маси, периодът на гаранцията е 10 години, като гаранцията не включва подвижните части на масата, мрежата и колелата. За TECTONIC маси, гаранцията е 2 години, с 3-годишна гаранция за плотовете на външните маси. Гаранцията включва доставката на части, които са доказуемо дефектни и не включва щети причинени от следните:
За външните и вътрешните тенис маси: нормалната амортизация на частите, неправилно монтиране според инструкциите приложени към всяка маса, не спазване на инструкциите за безопасност заложени под плота на масата и липсата на коректна поддръжка или употребата на абразивни препарати за почистване на масата, при метеорологични условия предизвикващи падане, влачене или нестабилност на масата, и в по-общи линии, гаранцията не включва дефекти, които не са в следствие на качеството на самата маса (удари, падания).
За вътрешните маси: употребата на абразивни пластмасови топки, продължително излагане на слънчева светлина, висока влажност на въздуха в помещението на съхранение, и дъжд.
Не е включено в контекста на гаранцията: транспорта на дефектните части, разходи за повикване на експерт на адрес, компенсация в кеш или под друга форма за обездвижването на масата по време на гаранционния период. За допълнителни предпазни мерки за деца, ние горещо препоръчваме употребата на предпазни калъфи. Всяко оплакване трябва да включва информация за модела на масата, серийния й номер, дефектните части и трябва да бъде придружено от доказателство под каквато и де е форма и датата на поръчката.